Opzeggen en wijzigingen

Opzeggen

Wil je je lidmaatschap bij de Dunckers opzeggen?
Geef dit per e-mail door aan de Ledenadministratie (ledenadministratie@dedunckers.nl). Mondelinge opzeggingen worden niet geaccepteerd.

Opzeggen zal vóór 1 mei van het lopende seizoen moeten gebeuren. Op die datum moet namelijk alweer bekend zijn wie het volgende seizoen wedstrijden willen spelen, omdat dan de nieuwe competitie-indeling plaatsvindt bij de bond (NBB). Het later doorvoeren van wijzigingen zorgt voor extra kosten voor de vereniging en onduidelijkheid voor andere spelers. Daarom zijn we als vereniging genoodzaakt onderstaand overzicht te hanteren waarin de consequenties terug te vinden zijn wanneer vanaf 1 mei wordt opgezegd:

• Uitschrijven vóór 1 april = borg retour
• Uitschrijven vóór 1 mei = boetevrij (vanaf 1 april en vóór 1 mei: borg niet retour)
• Uitschrijven vanaf 1 mei en vóór 1 juli = 25% contributie verschuldigd
• Uitschrijven vanaf 1 juli en vóór 1 oktober = 50% contributie verschuldigd
• Uitschrijven vanaf 1 oktober = 100% contributie verschuldigd

Adreswijziging

Ga je verhuizen en/of wil je een adreswijziging doorgeven? Geef dit dan door aan de ledenadministratie. S.v.p. bij een adreswijziging naast naam en adres het (mobiele) telefoonnummer vermelden.


0.155907